Начальник сектору аптечних мереж

Описание

«Фармак» з 2010 року є лідером та драйвером фармацевтичного ринку України*, найбільшим експортером лікарських засобів. Продукція компанії експортується до понад 20 країн світу. У портфелі компанії нараховується 220 продуктових досьє. Наша компанія визнана кращим роботодавцем!** *за обсягами продажу лікарських засобів у грошовому вираженні, за даними Proxima Research **за версіями журналів "Фокус", "Бізнес" та за підсумками дослідження "Рейтинг роботодавців України 2018" — HeadHunter Україна. Ви можете скористатися нагодою і відправити своє резюме на посаду Начальник сектору аптечних мереж. Вашими основними задачами будуть: Організація роботи структурного підрозділу для реалізації маркетингової стратегії по затвердженим брендам та бюджету. Створення стратегії і тактики розвитку сектору по роботі з аптечними мережами, постійне удосконалення бізнес-процесів сектору. Контроль та організація роботи провідних маркетологів, консультантів з торгівельного маркетингу згідно затверджених задач та промоплану Здійснення контролю за використанням бюджету сектору в межах звітних періодів періоду. Відповідати та забезпечувати проведення навчання, розвиток та мотивацію персоналу сектору. Забезпечувати відповідне підвищення кваліфікації персоналу сектору відповідно до виконуваних ними функціональних обов'язків. Забезпечувати активну роботу сектору, що спрямована на підтримання та збільшення продажів продукції компанії аптечними мережами. Відповідати за належну комунікацію та взаємодію різних відділів департаменту маркетингу і продаж між собою з метою покращення представленості в мережах та підвищенню ефективності роботи в рітейлі. Організація та контроль: підготовки запуску маркетингових угод та супроводу укладених маркетингових договорів для аптечних мереж. Планування, контроль та погодження промоційного бюджету для мереж в межах бюджету брендів на рік, квартал, місяць. Проведення оцінки ефективності запроваджених маркетингових заходів проведених сектором. Узгодження та затвердження заходів по трейд маркетингу для аптечних мереж і аптек подані консультантами з торгівельного маркетингу. Відповідає та забезпечує проведення навчання, розвиток та мотивацію персоналу сектору. Забезпечує відповідне підвищення кваліфікації персоналу сектору відповідно до виконуваних ними функціональних обов'язків. Для успішного вирішення задач Вам знадобиться: Навички роботи з великим обсягом інформації Техніка професійного спілкування та презентацій перед цільовою аудиторією Бездоганне володіння технікою переговорів та продаж Аналіз ринкових показників Знання фармацевтичного ринку України Розуміння діяльності та задач основних гравців гуртового та роздрібного фармацевтичного ринку Методи стимулювання збуту товару Методи оцінки ефективності маркетингових заходів Основи логістики Розуміння B to B маркетингу Методи оцінки та показники фармацевтичного ринку Вища освіта за спеціальністю: Бізнес і право (Маркетинг), Охорона здоров'я (лікувальна справа, педіатрія, медико-профілактична справа, медична психологія, стоматологія, фармація, клінічна фармація, технології фармацевтичних препаратів), Менеджмент, Економіка Співробітникам компанія надає: Конкуренту та офіційну заробітну плату двічі на місяць. Повне медичне страхування. Щорічну оплачувану відпустку за рахунок компанії, від 24 календарних днів. Велику корпоративну бібліотеку з професійною та художньою літературою. Затишну їдальню на території підприємства. Комфортний офіс на Подолі

Посмотреть контакты →