Комунальне підприємство «Київтеплоенерго» представило 10 дистанційних каналів комунікації для вирішення найпоширеніших питань, які виникають у споживачів.
Як зазначають комунальники, завдяки цим каналам можна передати показання лічильників, отримати консультацію щодо нарахувань або надіслати необхідні документи.
Жителів столиці закликають вирішувати питання у сфері ЖКГ дистанційно, обравши зручний спосіб комунікації:
• Особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго та на сайті ЦКС – для онлайн-оплати та передачі показань лічильників.
• Месенджер на Facebook-сторінці – для отримання консультацій та передачі скан-копій документів.
• Зворотній зв’язок на сайті ЦКС – для оперативного вирішення питань.
• Розділ «Дистанційне обслуговування» – для оформлення заявок, зокрема, для отримання дублікату рахунку-повідомлення.
• Електронний рахунок для оформлення заявки на підключення до особистого кабінету та отримання онлайн-рахунку.
• Skype-зв’язок – для консультацій та передачі скан-копій документів.
• Telegram – для консультацій та передачі скан-копій документів.
Оставьте ответ