Якщо виникли питання щодо послуг «Київтеплоенерго»: куди звертатися

Комунальне підприємство «Київтеплоенерго» представило 10 дистанційних каналів комунікації для вирішення найпоширеніших питань, які виникають у споживачів.

Як зазначають комунальники, завдяки цим каналам можна передати показання лічильників, отримати консультацію щодо нарахувань або надіслати необхідні документи.

Жителів столиці закликають вирішувати питання у сфері ЖКГ дистанційно, обравши зручний спосіб комунікації: 

• Особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго та на сайті ЦКС – для онлайн-оплати та передачі показань лічильників. 

• Месенджер на Facebook-сторінці – для отримання консультацій та передачі скан-копій документів. 

• Зворотній зв’язок на сайті ЦКС – для оперативного вирішення питань. 

• Розділ «Дистанційне обслуговування» – для оформлення заявок, зокрема, для отримання дублікату рахунку-повідомлення. 

• Електронний рахунок для оформлення заявки на підключення до особистого кабінету та отримання онлайн-рахунку.   

• Skype-зв’язок – для консультацій та передачі скан-копій документів.    

• Telegram – для консультацій та передачі скан-копій документів.    

Джерело