Настав час передачі показів лічильника, – нагадують у ДТЕК Київські регіональні електромережі. Зробити це найзручніше через чат-бот у Viber і Telegram. Сервіс працює 24/7 та надає можливість передавати та отримувати інформацію у зручному форматі без необхідності відвідувати офіси компанії.
Передача показів через чат-бот у Viber і Telegram займає кілька хвилин. Для того, щоб почати користуватися чат-ботом необхідно:
• в пошуку месенджера Viber або Telegram ввести «ДТЕК Київські регіональні електромережі»;
• пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);
• обрати в меню «передати покази лічильника» та, слідуючи підказкам меню, надіслати інформацію.
«ДТЕК продовжує розвивати сучасні онлайн-послуги та створив зручні та доступні дистанційні канали для швидкої передачі показів електроенергії. Сьогодні його активними користувачами в області є майже 550 тисяч клієнтів. Крім показів лічильників, з його допомогою також можна отримати відповіді на найпоширеніші запитання, не виходячи з дому та у зручний для себе час, адже він працює 24/7», − підкреслили у ДТЕК Київські регіональні електромережі.
Передавати актуальні дані лічильників слід в останні 2 дні поточного місяця до 3-го числа наступного. Це дозволяє уникнути розбіжностей між розрахованим та фактично спожитим об’ємом електроенергії та отримувати рахунки лише за реально використане світло.
Окрім чат-бота, передати покази можна також через інші дистанційні канали та онлайн-сервіси в ДТЕК Київські регіональні електромережі. Такі як:
• вебформа на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі, що працює без реєстрації;
• IVR-меню контакт-центру, натиснувши «2»:
— для стаціонарних телефонів (044) 459 07 40;
— для мобільних телефонів (067/093/099) 495 70 40;
• особистий кабінет на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі.
Нагадуємо: мешканцям Київщини необхідно щомісяця повідомляти покази лічильника за світло. Зробити це можна за допомогою дистанційних сервісів. Передавати покази треба навіть, якщо клієнт вимушений був тимчасово залишити своє житло, та, відповідно, не використовує електроенергію — обов’язково потрібно дублювати попередній показ. Вчасно передана інформація про спожиту електроенергію дозволяє сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а компанії-постачальнику — рахунки за спожиту електроенергію.
Оставьте ответ