“Слуги народу” пропонують обмежити рекламу будматеріалів, виробники яких пов’язані з рф

“Слуги народу” пропонують обмежити рекламу будматеріалів, виробники яких пов’язані з рф

У Верховній Раді (ВР) зареєстровано законопроект, яким пропонується заборонити розповсюджувати рекламу про будівельну продукцію, виробник якої має статус суб’єкта господарювання, що пов’язаний економічними зв’язками з державою-агресором, без інформації про найменування виробника та наявність у нього такого статусу. Автор законодавчої ініціативи – лідер партії “Слуга народу”, заступниця голови однойменної парламентської фракції Олена Шуляк (на фото) та інші народні депутати з “монобільшості”.

Про це  стало відомо із законопроекту №7618 “Про внесення змін до деяких законів України щодо інформування споживачів про виробників будівельної продукції, які пов’язані економічними зв’язками з державою – агресором”.

 

Згаданим проектом закону пропонується наповнювати Єдину державну електронну систему у сфері будівництва відомостями про наявність у виробника будівельної продукції статусу суб’єкта господарювання, що пов’язаний економічними зв’язками з державою-агресором.

Для цього слід буде передбачити взаємодію Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва з Реєстром суб’єктів господарювання, що пов’язані економічними зв’язками з державою-агресором (цей реєстр ще не існує, оскільки закон про нього ще не прийнятий). 

Далі, забороняється розповсюджувати рекламу про будівельну продукцію, виробник якої пов’язаний з росією і внесений до згаданого Реєстру, без інформації про найменування виробника та наявність у нього такого статусу. 

Ця інформація повинна займати на рекламних засобах щодо конкретної будівельної продукції не менше 15 відсотків площі (обсягу) всієї реклами.

Аналогічно, що стосується маркування продукції: пропонується передбачити, що у разі якщо виробник будівельної продукції має статус суб’єкта господарювання, пов’язаного з росією, то інформація про будівельну продукцію повинна містити найменування виробника такої продукції та наявність у нього відповідного статусу. 

Порядок маркування будівельної продукції для доведення такої інформації до відома споживачів віднесений до компетенції уряду.

Раніше ВР в першому читанні прийняла законопроект №7232 “Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування суб’єктів господарювання, пов’язаних економічними зв’язками з державою – агресором”. 

Цей документ передбачає створення Реєстру суб’єктів господарювання, що пов’язані економічними зв’язками з державою-агресором, та набуття особами статусу суб’єктів господарювання, що пов’язані економічними зв’язками з державою-агресором, для застосування збільшеного податкового навантаження. 

“Інформацію вказаного реєстру також доцільно використовувати для інформування українського споживача про виробників будівельної продукції, які відмовляються йти з російського ринку та разом з тим залишаються на ринку України”, – вважає депутатка Олена Шуляк та інші автори законопроекту про обмеження реклами будматеріалів, виробництво яких пов’язано з російською економікою. 

Источник