Директор / Операційний менеджер проектної організації

Описание

Обов’язки: МенеджментРозробка стратегії підприємства (продукт, комерція, маркетинг, фінанси, персонал).Координація роботи всіх структурних підрозділів та служб.Управління персоналом (формування та вдосконалення штату працівників).Контроль результатів господарської діяльності інституту.Звітність перед засновниками (фінансова, виробнича, інша). Обґрунтування необхідності залучення інвестицій перед засновниками.КомерціяЗалучення нових Замовників до співпраці з проектним інститутом. Формування портфеля замовлень/проектів проектного інституту.ФінансиПідготовка щорічного бюджету. Підготовка прогнозів, виробничих планів, планів продажу. Розробка та погодження з засновниками фінансових та виробничих планів.Управління проектамиЗатвердження команди, строків, бюджету, обсягу робіт.Контроль собівартості, показників виходу проектних робіт.Контроль проектних витрат та їх відповідності затвердженому бюджету.Аналіз виробничої (проектування) діяльності та розробка рішень щодо скорочення виробничих витрат.Аналіз ризиків кожного проекту, прийняття рішень/рекомендацій щодо можливого призупинення, дострокового припинення проекту.Вимоги:Вища освіта Досвід роботи у будівельній/проектній галузі на керівних посадах не менше 3-х роківЗнання проектного ринку: основні учасники, цінова сегментація, законодавче регулювання, розробка та реалізація стратегії компаніїКлієнторієнтований підхід в організації комунікацій із ЗамовникомПК досвідчений користувач (MS Office, 1C)Стресостійкість, самостійність, комунікабельність, відповідальність.Вік – до 45 роківУмови:Заробітна плата та бонуси: за підсумками співбесідиГрафік: 5/2, з 9.00 до 18.00Відрядження: можливіЛікарняні, відпустки – згідно з КЗпПКомфортабельний офіс (м. Шулявська)Дружня команда професіоналів

Посмотреть контакты →