Асистент керівника з публічних закупівель

Описание

В компанії Грант Торнтон (Україна), яка є однією з провідних компаній на ринку аудиторських, консалтингових, податкових і юридичних послуг в Україні, відкрита вакансія Асистента керівника з публічних закупівель. Наш кандидат:має вищу юридичну або економічну освіту;має досвід у сфері публічних закупівель.Буде перевагою:досвід роботи на майданчиках електронних торгів Прозоро;знання закону «Про аудит та аудиторську діяльність» та законодавства у сфері публічних закупівель буде в пріоритеті;знання англійської мови на рівні не нижче intermediate.Задачі, які потрібно виконувати:Щоденний моніторинг публічних закупівель та аналіз тендерної документації;підготовка пакету документів для участі у закупівлях системи Прозоро;ведення бази даних в CRM-системі;робота з базами даних компаній (відкритих джерел Youcontrol, Clarity Project тощо) — пошук та аналіз інформації.Ми пропонуємо:Офіційне працевлаштування згідно з КЗпП України;Конкурентний рівень заробітної плати (узгоджується індивідуально з кожним кандидатом);Гнучкий графік роботи;Розташування офісу у пішій доступності від «м. Лук'янівська», є укриття, автономний генератор;Можливість кар'єрного та професійного зростання-навчання (іспити) за рахунок компанії (АССА, CIMA, CIPA, DipIFR);Доступ до внутрішніх навчальних матеріалів та тренінгів.Одразу дякуємо всім заявникам за цікавість до нашої вакансії, проте ми зв'язуватимемося тільки з тими Спеціалістами, які потенційно відповідають нашому профілю.Прохання у супровідному листі вказати, що вам важливо при виборі роботи і очікуваний рівень зарплати.

Посмотреть контакты →