У столиці з 1 вересня велосипедні смуги, розташовані за смугою автомобільного паркування, будуть відокремлювати бортами. Такі борти вже встановлені на вулицях Рейтарська, Золотоворітська та Басейна. Про це йдеться в повідомленні Громадської організації «Київ – велосипедне місто».
«Мінрегіон затвердив Зміну №1 до ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» яка набуває чинності 01.09.2022 року. У новій редакції нормативу нарешті офіційно введено конструктивне відокремлення велосипедних смуг за смугою автомобільної парковки», – йдеться в повідомленні.
Встановлення бортів має захистити велосмуги від паркування авто. Їх виготовлятимуть із гуми чи пластику.
В організації зазначають, що вперше в Києві захисний бар’єр велосипедних доріжок встановили в 2021 році на вулицях Рейтарській, Золотоворітській та Басейній.
Пунк 5.3.11 (викласти в новій редакції)
«За наявності на проїзній частині автостоянки велосипедну смугу влаштовують:
- ліворуч від автостоянки, в умовах паралельного паркування зі смугою безпеки шириною 0,75 м (у стислих умовах – 0,5 м);
- праворуч від автостоянки, в умовах паралельного паркування зі смугою безпеки шириною 0,75 м (у стислих умовах – 0,5 м) з конструктивним відокремленням.
В умовах паркування автомобілів під кутом або перпендикулярно до проїзної частини, як правило, влаштовують велосипедні доріжки».
Питанням введення засобів конструктивного відокремлення велосмуг у норматив, разом із Сектором розвитку веломережі Департаменту транспортної інфраструктури КМДА експертно займалася громадська організація «Київ – велосипедне місто» з 2020 року.
Пропозиція була підтримана фахівцями ДП «ДерждорНДІ» та внесена до зміни №1 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів».
Також кияни зазначають, що на вулиці Рейтарській були помічені вже пошкоджені автівками пластикові бортики.
ФОТО – Вечірній Київ
Оставьте ответ