Управління з питань реклами Київської міської державної адміністрації (КМДА) і КП “Київреклама” під час бюджетних консультацій з Департаментом фінансів КМДА представили свій стратегічний план на 2024 рік. Було висвітлено основні результати діяльності Управління і комунального підприємства за минулі роки, а також спрогнозовано цільові показники на наступний рік.
Про це KВ стало відомо з повідомлення пресслужби Управління з питань реклами КМДА.
Як повідомляється, впродовж бюджетних консультацій було висвітлено наступні результати діяльності Управління з питань реклами КМДА і КП “Київреклама” у 2023 році:
Також було представлено основні стратегічні цілі Управління з питань реклами КМДА і КП “Київреклама” на наступний рік:
Начальниця Управління з питань реклами КМДА Оксана Поліщук зазначила що, для реалізації проголошених цілей вже здійснюються заходи з удосконалення сервісу онлайн-подачі звернення на оформлення вивіски, який наразі працює у тестовому режимі. Крім того, вже запущено сервіс інформаційних сповіщень для власників конструкцій, який нагадує про все, що стосується розміщення конструкцій.
Зазначається, що окремо було обговорено питання щодо відновлення плати за користування місцями розміщення рекламних засобів у місті Києві. Оксана Поліщук зазначила, що спрогнозоване надходження до міського бюджету від плати за користування місцями розміщення реклами за 2024 рік за умови прийняття відповідних рішень депутатами міської ради може становити понад 115 млн гривень.
Нагадаємо, в Управлінні з питань реклами КМДА розповіли, що на стадії розгляду та проходить профільні комісії у КМДА знаходиться проект рішення Київради, який дозволить підвищити відповідальність для бізнесу за повторне самовільне розміщення незаконних вивісок на фасадах.
Оставьте ответ