Quality Control specialist (німецька мова)

Описание

Це чудова нагода приєднатися до команди міжнародної IT-компанії, яка на ринку вже понад 15 років, розробляючи власні продукти в індустрії онлайн-ігор та кіберспорту. Пропонуємо зараз: L&D центр з курсами для співробітників і ТОП менеджерів; Програма ротації; Self — learning бібліотека, доступ до платних курсів; Стабільні виплати; Дисконтна програма Evoplay; Гнучкий графік роботи/віддалена робота; Групові обговорення і індивідуальні сесії з психологом; Можливість розпочати кар'єру без досвіду. Обов’язки: Прослуховування телефонних розмов, перегляд чатів операторів служби підтримки клієнтів з метою покращення якості консультацій; Оцінка якості чатів/дзвінків згідно з існуючою системою KPI, формування та надання зворотного зв’язку операторам; Проведення опитувань клієнтів щодо задоволеності якістю сервісу; Ведення звітності про виконану роботу. Перш ніж розпочати перевірку операторів, необхідно пройти стажування в саппорті від 6 до 8 тижнів. Вимоги: Знання німецької мови (англійської мови буде плюсом) на рівні Upper-intermediate та вище; Грамотна усна та письмова російська мова; Уважність до деталей, усидливість; Уміння ввічливо спілкуватися, уміти слухати та чути співрозмовника. Надсилай резюме, ми чекаємо на тебе в нашій команді!

Посмотреть контакты →