Начальник відділу бюджетування та фінансового контролю

Описание

Український холдинг з різними сферами діяльності запрошує взяти участь у конкурсі на заміщення посади Начальник відділу бюджетування та фінансового контролю. Функції: Управлінський облік, фінансовий контроль. Обов'язки: Методологічна підтримка ведення бухгалтерського та податкового обліку, розробка політики ведення управлінського обліку. Планування податкового навантаження компанії; Управління грошовими потоками компанії; Контроль ведення бухгалтерського та податкового обліку на підприємствах групи. Налаштування в 1С ведення управлінського обліку, контроль внесення інформації бухгалтерами підприємств групи. Складання управлінської звітності підприємств групи (BS, P&L, CF, CVP аналіз, ROI, ROIC) Проведення факторних аналізів відхилень від запланованих показників; Формування щорічних бюджетів. Економічний аналіз різних аспектів діяльності підприємств. Участь в розробці заходів податкового планування. Участь в автоматизації процесів діяльності підприємств. Ревізійна діяльність, due diligence нових проектів. Формування управлінської звітності групи компаній, план-факт аналіз на щотижневій/ щомісячній / квартальній / річній основі захист звітності перед інвестором. Оптимізація, аналіз і контроль витрат. Контроль виконання та аналіз фінансових показників. Взаємодія з бізнес-підрозділами в рамках підготовки бюджету і щомісячних прогнозів, оперативного плану. Супроводження проектів, контроль доходів, затрат та руху основних фондів. Складання і аналіз економічних, фінансових показників; Вимоги: Вища економічна освіта фінансовий облік / облік і аудит. Практичний досвід роботи на посаді фінансового менеджера від 5-ти років. Розуміння фінансової звітності компанії / групи, принципів бухгалтерського обліку, Володіння основними методами інвестиційного і фінансового аналізу, досвід бюджетування. Знання національних стандартів бухгалтерського обліку в різних галузях: виробництво, торгівля, сфера послуг Знання МСФО. Розуміння процесів бюджетування / бізнес-планування. Впевнений користувач Excel, досвід роботи з великими об'ємами інформації, моделюванням і автоматизацією розрахунків. Впевнений користувач PowerPoint, вміння викладати думки / ідеї у вигляді презентацій. Хороші комунікаційні навички, вміння вести переговори, зрозуміло і структуровано висловлювати свої думки. Готовність взяти відповідальність за свою роботу і результат, проактивність, ініціативність, комунікабельність. Досвід роботи в системах 1С 8.3 або УТ/УНФ. Бізнес-логіка, вміння бачити можливості і ризики, проводити самостійно комплексний аналіз в умовах невизначеності і обмеженої інформації. Готовність до відряджень. Пропонуємо: Офіційне працевлаштування та достойний рівень заробітної плати. Отримання нового досвіду. Дружній колектив. Робота в групі компаній, яка активно розвивається;

Посмотреть контакты →