Менеджер по роботі з сервісними центрами

Описание

MOYО — це надійна торговельна мережа, де кожен Клієнт отримує позитивні емоції за рахунок високого рівня обслуговування і принципово нового формату сервісу. Ми впевненні, що успіх будь-якого бізнесу — це співробітники. Компанія створює комфортні умови для формування та розвитку колективу професіоналів — однодумців, що прагнуть до самореалізації і досягнення корпоративних цілей. Компанія MOYО завжди рада вітати у своїй команді талановитих фахівців, професіоналів своєї справи, готових розвиватися, шукати нестандартні рішення, підтримувати темп компанії і рухати її вперед. Якщо ви вважаєте себе таким — запрошуємо в нашу команду. Наразі ми в пошуках фахівця на посаду менеджера по роботі з сервісними центрами, який розділяє наші цінності та прагне стати частиною нашої компанії. Що ми пропонуємо нашим співробітникам: Ми відповідальна компанія, тому повністю дотримуємось КЗпП, стабільно та чесно виплачуємо заробітну плату, оплачуємо лікарняні, відрядження та відпустки (24 календарні дні). Компанія робить для своїх співробітників більше ніж очікують. Тому у нас Ви можете отримати : Зручний графік роботи — ми працюємо з 09:00 до 18:00, але вимірюємо ефективність не відпрацьованими годинами, а виконаними завданнями. Ви маєте можливість індивідуально його відрегулювати; Роботу в соціально відповідальній компанії, що слідкує за трендами ринку, цінує ідеї співробітників. Сучасний та комфортний офіс, а також необхідну техніку для роботи і ліцензійне ПО. Ви наш кандидат, якщо: Маєте вищу освіту; Досвід роботи в сфері сервісного обслуговування техніки (бажано); Навики роботи з 1С, Word, Excel, Outlook; Комунікабельність, позитивність, орієнтація на результат, відповідальність, самостійність, здатність працювати в режимі багатозадачності. Ми плануємо Вам доручити наступні задачі: Вести закріплений регіон по статусам ремонту, оперативно відповідати на їх запити; Проводити прозвон сервісних центрів по статусам ремонту техніки; Сприяти в прискорені термінів виконання ремонтів; Контролювати «товари в дорозі» за своїм регіоном; Контролювати терміни перебування товару в сервісі/на складі. Якщо ви маєте бажання приєднатися до нашої команди, використайте цю можливість та відправляйте своє резюме!

Посмотреть контакты →