Маркетолог / Помічник керівника

Описание

Запрошуємо на роботу спеціаліста з маркетингу з метою покращення позицій компанії на ринку та підвищення впізнаваності пропонованих брендів. Робота полягає в активній залученості в усі компоненти Маркетинг-міксу та процеси просування товарів в В2В та В2С сегментах.Вимоги:Наявність освіти у сфері маркетингу, проходження курсів тощо.Наявність навичок професійного користувача MS Excel.Вміння працювати з інструментами Photoshop, Illustrator, PowerPoint.Здатність залучати до роботи додаткові платформи, наприклад, Canva, сервіси штучного інтелекту тощо.Значним плюсом буде глибоке розуміння систем 1С як УТП, так і ERP.Вміння користуватись платформами з налаштування інтерфейсів веб-сайтів (наприклад, OpenCard, WordPress).Знатність до навчання, бажання розвиватись разом із компанією.Умови роботи:Графік роботи: понеділок-пятниця (10:00—18:00)Робота в офісі (Жуляни)Обов’язки:Проведення ринкових аналізів, дослідження конкурентів, порівняння оптових та розбрібних цін;Екстенсивна робота над ціноутворенням товарів компанії (створення та оновлення прайс-листів, їх дизайнів, програмне налаштування цін);Взаємодія з відділом продажів для розробки та узгодження цінової стратегії для різних сегментів споживачів;Взаємодія з відділом продажів для якісного оформлення комерційної пропозиції, прес-релізів;Розробка акційних пропозицій з урахуванням сезонності продукції;Розробка дизайнів та організація виробництва POS-матеріалів;Вдосконалення каталогу товарів компанії;Вдосконалення дизайну та функціоналу сайту компанії;Створення зрозумілих та привабливих презентаційних матеріалів для клієнтів та торгової команди;Аналіз асортименту, цін та супутніх пропозицій постачальників товарів з метою формування актуального портфоліо брендів компанії, подальшого створення відповідних оферт для клієнтів у взаємодії з відділом продажів;Дослідження персони покупця в усіх сегментах активності компанії з метою розробки та впровадження відповідних маркетингових стратегій;Аналіз маркетингових активностей конкурентів з метою розробки та впровадження відповідних контрзаходів;Робота з документообігом: специфікації, прайси, маркування, сертифікати продукції.

Посмотреть контакты →