Маркетолог (аграрний напрям)

Описание

VITAGRO PARTNER — провідна національна компанія дистрибуційно-виробнича компанія, що входить до Групи компаній VITAGRO та з 2004 року є надійним партнером аграріїв.Компанія володіє портфелем власних брендів і забезпечує сільськогосподарських виробників високоякісними засобами захисту рослин Bayton, насінням Semelita, інокулянтами Inoculant, мікоризантами Mycofix та мікродобривами EnerGreen Premium.VITAGRO PARTNER побудувала свою власну дистриб’юторську мережу, яка зараз покриває 17 областей України та продовжує розширювати свою діяльність.В кожному представництві компанії працюють спеціалісти, які надають підтримку партнерам та посилюють їх команду.Детальніше про компанію можна знайти інформацію на нашому сайті https://vitagro-partner.com.ua/katalogШукаємо в нашу команду Маркетолога:Основні обов’язки:Участь у підготовці та проведенні TTL кампаній, трейдмаркетингових акцій та інших заходів, спрямованих на збільшення обсягу продажів і просування товарів/послуг;Організація власних Днів поля;Участь у складанні контент-плану та забезпечення вчасними, актуальними та якісними інформаційними матеріалами для належного його виконання;Робота зі ЗМІ (розміщення реклами, публікацій, статтей для просування компанії та її продуктів/послуг; ведення звітності);Проведення аналізу ринку: розмір ринку як за обсягом, так і за вартістю, різні сегменти клієнтів та канали дистрибуції, конкурентне середовище тощо;Робота із брендами компаній для підвищення впізнаваності;Участь у формуванні рекламної стратегії, заснованої на перспективних напрямах подальшого розвитку;Систематизація та консолідація даних по проведеним випробуванням продуктів в регіонах;Формування потреби, проведення тендерів, здійснення переговорів з виробниками, укладення договорів, здійснення закупівлі та ведення обліку маркетингових та рекламних матеріалів;Забезпечення відділу продажів необхідними маркетинговими, POS матеріалами, брендованою маркетинговою та сувенірною продукцією.Вимоги до кандидата:знання: ринкова економіка, підприємництво та основи ведення бізнесу, кон’юнктура ринку, концепція маркетингу, основи управління маркетингом, способи та напрямки дослідження ринку закономірності розвитку ринку та формування попиту на товари;знання основ реклами, форм та методів ведення рекламних кампаній, основ та принципів PR-технологій, психологію та принципи продажів особливості бренду;досвід по використанню нейромереж для копірайтингу (створення та обробки текстів публікацій, описів товарів, тощо)знання у сфері PR, маркетингу та реклами, розбиратися в товарах, просуванням яких займається;розуміти принципи інтернет-просування (SMM) та інструменти маркетингу;обов’язкова наявність досвіду організації маркетингових заходів та управління брендом, вміння працювати з великим об'ємом інформації та виконувати задачі в поставлені строки.Ми пропонуємо:адаптація та підтримка від керівника і колег;цікаві завдання і амбітні цілі, можливість реалізувати свою креативність;офіційне оформлення з робочим графіком 8:30—17:30, сб., нд. — вихідні;комфортний офіс за 15хв. хотьби від метро Олімпійська;Очікуємо на Ваші резюме!

Посмотреть контакты →