Керівник маркетингу проєкту

Описание

Задачі: Розробка та реалізація маркетингової стратегії. Розробка тактичних планів щодо реалізації маркетингових задач. Успішна розробка, організація та оцінка ефективності проведених заходів, промокомпаній та втілених проектів по всіх напрямках, управління маркетинг інструментами. Розробка рекомендацій та пропозицій щодо розвитку маркетингової активності на основі аналізу та прогнозування ситуації. Розробка PR стратегії та проведення рекламних заходів у ЗМІ, підтримання сприятливого іміджу. Розробка атрибутів марок проекту, стандартів брендингу, просування та розвиток бренду. Вимоги: Керівник відділом чи департаментом маркетинга від 3 років. Маркетингова освіта. Досвід роботи з благодійними проєктами. Локація Турція, але можна залишитись там, де вам зручно, навідуючись у Турцію. Обов’язкова англійська.

Посмотреть контакты →