Фахівець із супроводу торгової команди HoReCa

Описание

МХП — міжнародна компанія у сфері продовольчих та агро технологій, яка об'єднує понад 26 тисяч співробітників на понад 40 підприємствах у 17 регіонах України та близько 4 тисяч співробітників за кордоном.Ти точно нас впізнаєш за такими брендами як: «Наша Ряба», «Наша Ряба Апетитна», «Бащинський», «Легко!», Kurator, «Секрети Шефа».У сьогоднішній геополітичній ситуації МХП діє за принципом business as usual. Наше переконання, що саме так ми можемо найбільше допомогти нашій країні сьогодні!Наші підприємства працюють в штатному режимі, а масштабні інноваційні проєкти стартують за планом.Ми розширюємо нашу команду і пропонуємо вакансії для профі, які зацікавлені в унікальних для України проєктах у різних сферах.Що ми тобі доручимо:Збір і подача замовлень на заморожену продукцію, координація відвантажень та виробництваЗбір і подача замовлень на напівфабрикати, кулінарну продукцію, HPP координація відвантажень та виробництваФормування звітів по запиту від керівника та торговельної командиКонтроль та формування залишків продукціїЗбір та подача планів на виробництво місячних та тижневихКонсолідація фокусних цілей торговельної командиОрганізація зборів, навчань, конференцій, переговорів та подій(в тому числі і виїзних) за участі ТК/керівникаСтворення внутрішніх та закордонних відряджень, підготовка звіту по відрядженням та авансовим звітам, створення службових записок на компенсацію грошових коштівПідготовка щомісячної презентації CBDКонсолідація інформації оцінки та аналізу цін конкурентів на продукціюАналітика опрацьованих даних від торгівельної команди для керівникаФормування шаблонів квартальної звітності для торгівельної командиКоординація та підтримка торгівельної команди в операційних процесахДопомога в підписані документації за допомогою ЕЦП в системах електронного документообороту(Вчасно, Партнерс, Документ онлайн, Медок)Збір та консолідація інформації по встановленню специфікації не нижче мінімальних цінПогодження і вирішення окремих питань з керівником та співробітниками управління, контроль виконання задач, наказів, розпоряджень керівникаІнформування торговельної команди про зміни в регламентах, категоризаціях та інших процесівРадо запрошуємо на співбесіду, якщо ти:Маєш Вищу освіту та досвід роботи на аналогічній посадіВолодієш високим рівнем організованості та маєш розвинені аналітичні здібностіВпевнено користуєшся ПК, працюєш з пакетами MS Office маєш досвід роботи з CRM системами.Вмієш планувати свій час, розставляти пріоритети та працювати в режимі багатозадачностіЧому потрібно йти саме до нас?Ти знайдеш команду однодумцівТи зможеш вдосконалюватись кожен день у нашому власному центрі розвитку співробітниківТи отримаєш можливість доєднатись до унікальних проєктів, яким немає аналогів в УкраїніГарантуємо зручний корпоративний трансфер який довезе тебе до та від місця роботиТи будеш отримувати офіційну та конкурентну заробітну плату за всіма нормами Трудового кодексу УкраїниТи матимеш можливість користуватися послугами корпоративного психологаКорпоративний спортзал, стоматологічний та медичний кабінети будуть доступні для тебе в межах центрального офісу.А також багато інших речей, покликаних турбуватися про твій комфорт та здоров’я.Будемо раді працювати в одній команді!

Посмотреть контакты →