Описание
Група компаній «ЕРІДОН» працює на ринку з 1993 року та є лідером в постачанні засобів для сільського господарства в України. Компанія реалізує високоякісні та сертифіковані продукти майже усіх провідних міжнародних брендів та має найбільшу лінійку товарів у категоріях — насіння, засоби захисту рослин, основні мінеральні добрива та мікродобрива.Окрім цього ми:Реалізуємо сільськогосподарську техніку.Будуємо насіннєві та комбікормові заводи, сільськогосподарські виробництва, зерносховища, корівники, свиноферми.Виробляємо насіння ряду відомих зарубіжних селекційно-генетичних компаній.Маємо 10 агровиробничих господарств, найсучасніший Насіннєвий завод та Роботизовану Молочно-товарну ферму.Переробляємо соняшник на Олійноекстракційному заводі в Миколаївській області.Здійснюємо агротехнологічну підтримку фермерів України. Запрошуємо Вас стати частиною потужної команди та зайняти посаду Бухгалтера. Функціональні обов'язки: Реєстрація податкових накладних (ПН/РК) ч/з систему M.E.Doc, оновлення стану реєстрації в 1С, отримання витягів з ЄРПН, внесення інформації по виданих заблокованих/розблокованих ПН/РК;Облік руху запчастин, мастил, рідин та ремонтів автомобілів (рахунки обліку 203, 207, 93, 746), щомісячна звірка взаєморозрахунків з постачальниками з/ч, мастильних матеріалів та ремонтів (рахунок 3771);Облік податкового кредиту по матеріалах та послугах, проведення отриманих ПН/РК та контроль першої події по рахунку 6442;Списання демо-продукції та контроль документообігу по демо-заходам;Супровід та облік отримання, видачі, поновлення, пролонгації та скасування кваліфікованих електронних підписів та печаток, обробка вхідного/вихідного електронного документообігу у M.E.Doc та Вчасно;Контроль отримання документів від регіональних підрозділів.Основні вимоги: Досвід роботи бухгалтером не менше 2-х років;Відповідна освіта за спеціальністю економіка, облік і аудит;Володіння ПК на рівні досвідченого користувача (Microsoft Office, 1С Бухгалтерія УТП 8.3, M.E.Doc); Знання бухгалтерського та податкового законодавства, вимог до складання первинних документів, плану та кореспонденції рахунків бухгалтерського обліку, порядку складання та реєстрації податкових накладних;Практичний досвід ведення бухгалтерського обліку матеріалів та послуг, обліку податкового кредиту по ПДВ;Самоорганізованість, комунікабельність, уважність, емоційна врівноваженість, неконфліктність, аналітичний склад розуму, відповідальне ставлення до роботи;Навички ділового етикету та ділового листування. Умови роботи: Офіційне працевлаштування в національній компанії;Конкурентний рівень заробітної плати;Смачні комплексні обіди за рахунок роботодавця;Корпоративний трансфер від м. Теремки та м. Академмістечко. Чекаємо на Ваші резюме із зазначенням очікуваного розміру заробітної плати! Відправляючи своє резюме, Ви автоматично даєте згоду на обробку Ваших персональних даних з метою пошуку персоналу в нашу компанію.Анна
Оставьте ответ