5 популярних видів поліграфії в Києві

 

Друкована продукція досі не поступається своєю популярністю. Це сучасний метод маркетингу, ефективність якого була перевірена роками. Проте послугами типографій користуються не лише великі компанії чи підприємці, але й приватні особи. Яка поліграфія Київ сьогодні послуговується найбільшим попитом? Чим може бути корисна типографія клієнтам, які виготовляють друковану продукцію для власних цілей?

Брендовані блокноти

Робити нотатки – це зручно та надійно. Офісні працівники, за звичкою, прописують у блокнотах важливі робочі моменти, складають розклад на день чи тиждень. Це спосіб розробляти власний тайм-менеджмент та постійно слідкувати за його виконанням. Проте блокноти мають значно ширше значення, бо користуються такою поліграфією не лише представники компанії.

Блокноти – універсальна друкована продукція. Таку поліграфію часто обирають школярі та студенти. У блокнотах невеликих форматів зручно робити швидкі записи, приміром, офіціанти можуть приймати замовлення від клієнтів.

Як можна використовувати брендовані блокноти:

  • вручати працівникам компанії як заохочення;
  • дарувати партнерам по бізнесу;
  • презентувати корпоративним клієнтам;
  • роздавати цільовій аудиторії на спеціалізованих виставках і семінарах.

Візитки

Безликий обмін контактними даними має низький відсоток відгуків. Проте вручення візитної картки особисто в руки – це завжди прямий контакт із клієнтом чи бізнес-партнером. Виготовлення візиток користується великим попитом. Деякі компанії створюють рекламні візитівки та вручають їх на вулиці в якості рекламної поліграфії. Така лаконічна друкована продукція може використовуватися як вдала та бюджетна альтернатива рекламним флаєрам, листівкам, брошурам.

Календарі

Навряд чи можна знайти хоча б один офіс, де б не використовувалися фірмові календарі. Ця поліграфія дає чудову можливість ненав’язливо прорекламувати послуги чи товар, продемонструвати фірмову символіку. Одна з причин популярності календарів – в їхній універсальності. Окрім офісних працівників, поліграфією послуговуються домогосподарки, педагоги, податківці.

Ще одна перевага календарів – у різноманітті їхніх форматів. Обрати можна квартальні настінні варіанти на 12 чи 6 сторінок. Для персонального користування вдало підходять настільні формати, календарі-будиночки або ж маленькі кишенькові календарики.

Наліпки

Дуже популярний і сучасний формат рекламно-інформаційної поліграфії. У наліпок дуже широкий спектр застосування. Лаконічні стікери використовуються як вказівники на поличках із товарами. На наклейках можна надрукувати розміри знижок, нові ціни, дати проведення акцій.

Етикетки на упаковках – це різновид інформаційних наліпок. Вони створені, аби детально розповісти споживачам про склад товару, надати інструкцію щодо застосування, вказати дані компанії-виробника, кінцевий термін споживання тощо.

Меню та сети

У столиці нараховуються тисячі закладів HoReCa-сегменту. Це кав’ярні та піцерії, кондитерські та ресторани, паби та кафе. Усі вони замовляють виготовлення оригінальної поліграфії, аби познайомити відвідувачів із переліком страв. Меню потребують виготовлення на цупкому та якісному папері. Друк забов’язаний бути чітким, повнокольоровим, аби фото страв виглядали апетитно та реалістично.

Слід підібрати типографію в Києві, яка спеціалізується на оперативному друці поліграфії різних форматів. Це важливий момент для закладів, що надають послуги. Ресторани повинні мати можливість швидко вносити правки в меню, оновлювати прайси. На сайті xprint.com.ua клієнти можуть цілодобово оформлювати онлайн-замовлення на друк поліграфії.